Thread is locked.

metabans

VirussV8
PL Enlisted: 2011-10-26
2012-08-29 17:07
Co to w ogole jest?! Dzis dostalem bana za "haxy" - kolejny admin idiota , ktorego pojechalem zapewne sie zdenerwowal i pach ban... jak w battlefriends admin. Powod bana byl "cheat o meter" wszdpem na te stronke wpisalem nick i wyszlo, ze mam 5 banow. WTF! GOOGgle milczy na ten temat. Grqcze pisza, ze to jakes gowno banujace lepszych graczy. Ktos cos wie?
mandragora12
PL Enlisted: 2012-04-10
2012-08-29 18:32
No to zapytaj EA czy to jest dozwolone ;) Jeśli nie to zaraportuj oficjalnie do EA taki serwer i zażądaj jego zamknięcia lub ostrzeżenia adminów o niedozwolonych praktykach. Pewnie jakiś gostek wpadł na fantastyczny pomysł żeby zarobić kasę i zrobił taki shit, który za chwilę zbanuje wszystkich graczy ;) Bo jeden klan będzie zgłaszał inne klany i na odwrót :D
Kolejna paranoja.
Pozdrawiam
PS. EA ma obowiązek utrzymywania serwerów dla graczy zgodnie z umową podczas nabywania produktu :D
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą
swiniok
PL Enlisted: 2011-12-30
2012-08-29 18:35
Nasze kondolencje!!! Chcesz ostatnie pozegnanie z salwa zolnierzy czy policjantow? :P
Jestem swinski, do ubicia jak swinia :P
MarcinHD1
Enlisted: 2011-12-25
2012-08-29 18:39
Z armią swinioków z pistoletami na wodę i kapiszony
VirussV8
PL Enlisted: 2011-10-26
2012-08-29 18:39
Jak tak dale pojdzie to specjalnie bede sie podstawial nooba, zeby mnie zabili... Paranoja. Gdy admin ma kompleksy , jest slabszy to taj sie na dziac?! Walic ten caly system metabans i tym podobne. Pb jest od tych spraw a nie jakies gowno... Sorry, musialem odreagowac zal dupe sciska te gre na publikach.... A najlepsze jest to, ze mam kdr 1,55.... Normalnie taki ajmbot czy wh .... Jak cos to o byl server od -FG- Cq 1000 tiksow. Ktos ma 17 na 1 po 5 min hry i odrazu haker... Ja.... Naatoletnie nierozgarniete malpy na serverach.
mandragora12
PL Enlisted: 2012-04-10
2012-08-29 18:46
No cóż .... chyba Cię rozumiem mimo że nie jestem zbyt dobry w BF3 to admini na serwach robią często większe bydło niż nieogarnięci i sfrustrowani gracze.
Pozdrawiam
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą
I_November_I
PL Enlisted: 2011-10-25
2012-08-29 20:32
Metabans - dodatkowy system wspierający zapędy cheaterów poza PB, który jak wiadomo jest dziurawy jak sito.Działa mniej więcej na zasadzie subskrypcji, administrator serwera zapisuje się do tego, łączy to z serwerem i wszystkie serwery wyposażone w ten plugin automatycznie banuje tych którzy dostali bana na jakimś serwerze, rozrasta się to to jak wściekłe i jest prawie tak samo rozrośnięte jak PB i GGC Stream, tyle że używane tylko w ProconFrostbite2.0, czyli programie zarządzającym grami z serii Battlefield...

Koleś który cię zbanował napisał że wysłał Twoje screeny z włączonym WH do EvenBalance (każdy admin ma możliwość włączenia robienia screenów z Twojego komputera) więc wybacz coś tu chyba lekko zalatuje... Jak chcesz sobie to wyjaśnić to mogę ci podać namiary na gościa, bo ban będzie narastał i rozpleniał się w postępie trygonometrycznym po całej sieci serwerów BF3.
Google jest dla pr0 i ludzi z IQ powyżej Tostera, reszta zadaje pytania na Battlelogu.
Error_script_337
XK Enlisted: 2011-12-30
2012-08-29 20:36
sprzedaj konto i kup nowe!

badum tss
VirussV8
PL Enlisted: 2011-10-26
2012-08-30 06:07 , edited 2012-08-30 06:08 by VirussV8
Możesz dać te namiary. :D Moje WH jest tak super, że normalnie nie moge się powstrzymać żeby zobaczyć ss'y. :D Już czekam na bana od evenbalance. :DDD

UP: Po co mam sprzedawać konto? Nie mam wh czy ajmbota. Koleś może sobie i nawet dema do evenbalance wysyłać.
 
Thread is locked.
Thread is locked.