Tapety z Battlefield 4

Mamy dla Was również paczkę wspaniałych tapet z nowego Battlefield’a. Tapety są dostępne w różnych rozdzielczościach:

Komentarze (24)

ta trzecia jest nawet fajna
Szkoda tylko, że w tytule pisze tapety. Myślałem, że bedzię kilka, a tu jedno i to samo -.-
Albo mi sie wydaje albo to jedna tabeta w różnych rozdzielczościach.
a ja mam pytanie - z jakiej gry jest ta 3 tapetka bo nie kojarze
Przeczytaj uważne to zauważysz że dostępna w różnych rozdzielczościach
Nie wydaje ci się
Najładniejsze są moim skromnym zdaniem piąta i siódma, ale ta druga też ładna
Ta ostatnia jest spoko ;)
Ta druga fajna. :D
z sapera V
da się to pobrać???
Powinno być: "Tapeta jest dostępna w różnych rozdzielczościach:"
Szczerze to facio z tapety to ma paskudną mordę :) ten z Bf3 Jakiś poważniejszy :) Ten jak alfons trochę wygląda :)
Jak myślicie pójdzie mi BF4 na tym kompie : AMD Athlon X2 245 GT630 Zasilacz 250V Pomocy bo nie wiem czy warto kupić. =)
yyyy wtf??? to laptop? :D
meh wszystkie takie same meh. Tylko inne rozmiary
którą wybrać taki wybór :-)
A o 1280x1024 zapomniano?
Fajne tapety
Kto znajdzie 5 różnic między 1 a 2?
trudny wybór :D
Bardzo trudno wybrać. Myślę, że wybiorę 3 ale 6 też wygląda nieźle
LOL co to jest? to co uderza w BMP ? mały samolot?
Kurczę, ale wybór. Nie wiem, na którą się zdecydować. Chyba zrobię tak, jak z bielizną, na każdy dzień tygodnia inna tapeta.

Najważniejsze wiadomości

Battlefield 4 — co dalej na horyzoncie
1 tydzień temu 256 komentarze(y)

Wyróżnione

Battlefield 4 — co dalej na horyzoncie
1 tydzień temu 256 komentarze(y)
Battlefield Hardline: 12-minutowe wideo z gry
3 mies. temu 61 komentarze(y)
Battlefield Hardline: film z trybu Rescue
4 mies. temu 103 komentarze(y)