Thread is locked.

The Discord Battlelog Chat.

Hessuniemii
FI Enlisted: 2012-01-01
2016-05-25 10:32 , edited 2016-05-25 10:59 by Hessuniemii
Mana_Senpai said:
I have no idea how to use that damn site...


it's hard at first, i did add you to verified list so you might wanna try again :D
J_thousandNine
Enlisted: 2014-10-26
2016-05-26 11:15
Code in the link doesn't work, says it's invalid or expired.

Halp pls

SpikeF22
US Enlisted: 2014-06-22
2016-05-26 12:50
J_thousandNine said:
Code in the link doesn't work, says it's invalid or expired.

Halp pls

https://discord.gg/011E1tzycM8tfOnDe [discord.gg]
Hessuniemii
FI Enlisted: 2012-01-01
2016-05-26 19:27 , edited 2016-05-27 06:58 by Hessuniemii
Right, i have to link a new one every 24hours
since instant invites expire in 24 hours .-.


:Edit: Created a Instant invite which doesn't expire edited it to my first post in this thread and linking it also in here
https://discord.gg/011E1tzycM8uIrmUQ [discord.gg]

^ This will never expire
xX-BasilLeaf-Xx
AU Enlisted: 2014-12-10
2016-05-27 06:23
Ok, so who's gonna move to discord then?
Hessuniemii
FI Enlisted: 2012-01-01
2016-05-27 06:52 , edited 2016-05-27 06:53 by Hessuniemii
xX-BasilLeaf-Xx said:
Ok, so who's gonna move to discord then?

so far there's +100 of us, so yeah

only like 30 of us talk but it's k
Libera_Eventide
DE Enlisted: 2013-05-30
2016-05-27 08:04
xX-BasilLeaf-Xx said:
Ok, so who's gonna move to discord then?

I certainly won't.
KittyWoIf
JP Enlisted: 2011-10-26
2016-05-27 08:12
There's a guy saying the N word in the chat.

Totally clean and acceptable.
Interested in Science and Technology? Join our Platoon! http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3834465372157776624/
Hessuniemii
FI Enlisted: 2012-01-01
2016-05-27 08:53 , edited 2016-05-27 08:54 by Hessuniemii
http://files.explosm.net/comics/Kris/heck.png?t=C988A7 [files.explosm.net]

C:
KittyWoIf
JP Enlisted: 2011-10-26
2016-05-27 09:41
He said the racial slur "N" word and you guys aren't doing anything about it.

I want a refund!
Interested in Science and Technology? Join our Platoon! http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3834465372157776624/
xX-BasilLeaf-Xx
AU Enlisted: 2014-12-10
2016-05-27 11:53
Hessuniemii said:
xX-BasilLeaf-Xx said:
Ok, so who's gonna move to discord then?
so far there's +100 of us, so yeah

only like 30 of us talk but it's k

Ok, well I guess I'll see ya there.

I haven't joined discord yet, can someone send me a link?
Hessuniemii
FI Enlisted: 2012-01-01
2016-05-27 12:01
xX-BasilLeaf-Xx said:
Hessuniemii said:
xX-BasilLeaf-Xx said:
Ok, so who's gonna move to discord then?
so far there's +100 of us, so yeah

only like 30 of us talk but it's k
Ok, well I guess I'll see ya there.

I haven't joined discord yet, can someone send me a link?

https://discord.gg/011E1tzycM8uIrmUQ [discord.gg]
Griffinbound
US Enlisted: 2012-01-10
2016-05-27 13:43

TRASH.

Hessuniemii
FI Enlisted: 2012-01-01
2016-05-27 14:36 , edited 2016-05-27 14:40 by Hessuniemii

BUT IT'S OUR THRASH.

Ando-1865
AR Enlisted: 2011-12-28
2016-05-27 14:43 , edited 2016-05-27 14:43 by Ando-1865

AYYY.

NoshahrCanalsTDM
KR Enlisted: 2011-10-25
2016-05-27 14:44

LMAO.

kibloy ʎolqıʞ http://edenofthewest.com/
DrVanNostrand1
Enlisted: 2011-10-29
2016-05-27 15:06
https://www.youtube.com/watch?v=tO4X8_c80kg [youtube.com]
I was a huge fan of Battlefield 3 but then I got tired of cooling it.
wsupchris1222444
US Enlisted: 2013-10-15
2016-05-28 22:56
DrVanNostrand1 said:
https://www.youtube.com/watch?v=tO4X8_c80kg [youtube.com]
Your irrelevant
A glass of bleach a day keeps the cringe away
Griffinbound
US Enlisted: 2012-01-10
2016-05-28 23:06
*You're
Hessuniemii
FI Enlisted: 2012-01-01
2016-05-28 23:12
Eyy
+100 members

http://puu.sh/p8vPF/7ac11e1079.jpg [puu.sh]
 
Thread is locked.
Thread is locked.