[pMs] Poolsharks Minions

...
Grade
9

14 081 / 16 000

Score
127 081
Compétence
225
É/M
1,300
Temps
88 h 26 m
This platoon will overtake every other platoon on BF3

Groupies, hanger-oners, minons alike. You are all welcome

Now, even console kiddies can join!

The Official Video:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2iw4r_mjFlM [youtube.com]

Public

Battlefield 4 bug LOCKER

https://www.youtube.com/watch?v=6m9qBpW2IlI [youtube.com]
il y a 1 an • 0 J'aime
I sent you a friends request..I too am a VETERAN and CLAN LEADER of 1956DOGMEAT. It would be an HONOR to teamup with you guys...hope you honor my request...thanks

1956DOGMEAT
il y a 2 ans • 0 J'aime
Hello, Looking for good clans that dont suck to do a clan battle send me a message and let me know if you accept my challenge.
il y a 3 ans • 0 J'aime
that video im mind blown pls staph
il y a 3 ans • 2 J'aime
:D
il y a 3 ans • 0 J'aime
LOL Toolsharks Minions
il y a 3 ans • 0 J'aime
What if we are a killer whale - are we still classed as your minions? :D
il y a 4 ans • 0 J'aime
I guess...
4 years plus tôt
Nice "tape" vid lol
il y a 4 ans • 0 J'aime
Leeeet meee innn!
il y a 4 ans • 0 J'aime
poolshark your a noob and you know it :))))
il y a 4 ans • 0 J'aime
i do know it
4 years plus tôt
TURKIYE LOKASYONLU YENİ TURK SERVERI HİZMETİNİZDE İYİ OYUNLAR HERKEZE!
http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/e5e52f8c-c83b-48e8-9be1-d9d7236ceca1/01-M-i-T-TURK-DEV-TEAM-CLAN-FAST-XP-FAST-VEHICLE-SERVER/ [battlelog.battlefield.com]
il y a 4 ans • 0 J'aime
I don't know what this means, but thanks, lol
4 years plus tôt
Thanks again Poolshark :)
il y a 4 ans • 0 J'aime
thepoolshark271 Steam is don"t work There are no users that match your search
il y a 4 ans • 0 J'aime
really? maybe just search thepoolshark as that is what my display name is currently
4 years plus tôt
hi!
poolshark can u plz help me ?
first of all i should say this is not my alternate account i have many origin games in separate accounts so plz don't ban this for " using alternate account"to posy on the forum.
last night i got banned from battlelog for 1 week for what they stated harasmant ......
i said a thing agaist muslim ( i meant isis militanst who gone from eu to syria) to fighting there!
and got banned .......
i did not use very severe words.....
i am shocked ..
i wekk away from battlelog not just forum ......
help me to reduce time ban ?
il y a 4 ans • 0 J'aime
POOLSHARK ?
4 years plus tôt
poolshark u did not lock this but rick locked it !
http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064784641654697/ [battlelog.battlefield.com]
idk why always something is wrong with this guy....
il y a 4 ans • 0 J'aime
Poolshark Minions, aka PMS, ROFL
il y a 4 ans • 0 J'aime
You know you want in
4 years plus tôt
Kim Jong-Un is God.
il y a 4 ans • 0 J'aime
ea pls ban poolshark
il y a 4 ans • 1 J'aime
i upvote this
4 years plus tôt
pls
4 years plus tôt
hi poolshark!
where can i report a racist admin ?
got banned for a unbelievable reasons on this server! http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/665deb3d-dd38-4c46-b389-62e6c9e5eefc/NEW-495-SERVER-Siege-of-Shanghai-24-7/ [battlelog.battlefield.com]
here is a thread regarding this issue!
http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150494041235065/ [battlelog.battlefield.com]
plz tell me how to report the server or report it to the TOS team yourself!
thnx!
il y a 4 ans • 0 J'aime
2 / 7 commentaires Plus d'infos
surely name and shame
4 years plus tôt
I didn't remove anything....
4 years plus tôt
Rumor is, the shark can now thrive on land..

Can anyone confirm?

il y a 5 ans • 1 J'aime
Lies and slander
5 years plus tôt